2 Eylül 2009 Çarşamba

bir soru...


Bugün bir çerçeve olsaydınız, içinizde hangi resmi taşımak istrdiniz??

benim cevabım; babamın mutlu olduğu bir resim..bütün sıkıntılarından arındığı,onu üzen,uykusuz bırakan herşeyin yok olduğu..çok sevdiği ailesiyle birlikte mutluluktan gözlerinin parladığı bir resim taşımak isterim bugünlerde..

ama inanıyorum ki büyük resimde babam mutlu olucak aslında.önemli olan o büyük resmi görebilmek ve sabredebilmek..

Allahım sen bize sabır ve şükür ihsan eyle...

5 yorum:

yuri dedi ki...

aminn asyacım amin.

absalom dedi ki...

asyaaaaaaaaaaaaaaa

yine kayboldun ya...
kaybolma...

:(

absalom dedi ki...

asyaaaaaaaaaaaa

:(

sıkkıntı mı var?
merak ediyorum.

asya dedi ki...

absaloooooooom:)
ya kusura bkma biz işyerini taşıdık da bayramdan önce başladık anca bitirdik:) ofisin yerlşmesi netin bağlanması falan çook uzun sürdü:(
iyiym buralardayım yine:)

absalom dedi ki...

ama ama...
olmaz ki böle :(

elin moğolu geldi asyayı götürdü uzaklara felan diye düşünüyorum kaybolunca....

:)

çabuk dön.


ösledim.

hıh.